niedziela, 15 czerwca 2014

Niedziela











Dzisiaj miałam cudowny rodzinny dzień pełen odpoczynku jak to w niedziele. Z tej okazji wybrałam jasną kolorystkę, jest ona moją ulubioną ostatnio. Lekką torebkę, lekki cardigan i zwykłe rurki. Oczywiście nie mogło odbyć się bez ukochany balerin, które są moim absolutnym hitem sezonu i przeżyły ze mną już nie jedną przygodę, o których wiedzą tylko wtajemniczeni ;)

Today I spent a lovely day with my family which was full of relax. Especially for that day I've chosen light colours which are my favs those days. Light bag, light cardigan, and casual jeans. I could not not to wear my fav ballets which are my top one shoes that season. They are always with me when I have any kind of adventure ;)

Danas imala sam predivan dan sa mojom porodicom, i odmaranje. Nosila sam samo svetle boje, koje su moje omiljene. Lagane: torba, cardigan i obične farmerke. Naročito nisam mogla da zaboravim moje omiljene top one baletanke, koje preživele su sa mnom najveće avanture.

Jeansy, jeans, farmerke MANGO
Cardigan H&M
Torba, bag, torba ZARA
tee SINSAY
Balerinki, ballerinas, baletanke PARFOIS

M.

1 komentarz:

  1. Świetnie wyglądasz. :) Przedostatnie zdjęcie jest najlepsze!!! :D Super dżinsy!

    OdpowiedzUsuń