czwartek, 23 października 2014

H&M outfits



 Aura na dworze nie sprzyja spacerom ani wybieraniu się na zakupy. Lepiej zostać w domu i uniknąć zmarznięcia i ewentualnego przeziębienia. Ponieważ zabrakło mi "zwiedzania" sklepów (shoppingu) postanowiłam pozwiedzać sieciówki online - łatwo, szybko i przyjemnie. Zaczęłam od propozycji H&M na ten sezon.





























zdjęcia przedmiotów: H&M.com.pl
zestawione zostały przeze mnie

source:H&M.com.pl
outfits made by me




W przyszłości będą też propozycje z innych sieciówek (Mango, Zara). Wracając do H&M żałuję, że nie oferują prawdziwych zakupów - na ich stronie w Polsce oferowane jest samo przeglądanie rzeczy - ale dobre i to. Przynajmniej można się zainspirować i dowiedzieć się czego szukać w realu na wieszakach. Mi udało się stworzyć 3 jesienne stylizacje dla Was, które tym samym trafiają na moją wishlistę.

The weather outside make us want to stay at home. It's a good idea if we don't want to get flu. Cause Ive alreadz got a flu. I miss shopping so I decided to go for the online one. It is easy, fast and nice. I started with H&M propositions. In Poland unfortunatly we can't buy clothes on H&M's website we can only check out what is available in shops. So I got inspired and I got known which clothes I would like to buy. I made 3 propositions for you, which are also on my wishlist. In the future I gonna visit the same way Zara and Mango.

Na polju pada kiša i ybog toga neću izaći ovih danima. Prehladila sam se malo ako ne želite da se prehaldite ostanite kod kuće. Nedostaje mi šoping i zbog toga imam praksu na online šopingu. Lako, brzo i lepo. Počela sam sa H&M vebsajtom. U Poljskoj na žalost ne možemo da kupujemo komadi ipak uvek čovek može se malo inspirisati. Posle lakše je nama naći ono što želimo u prodavnici. Napravila sam 3 outfite za Vas, koje su sada naročito na mojoj višlisti. Sledeći put hoću da ''posetim'' Zaru i Mango.

XXX


4 komentarze:

  1. bardzo fajne zestawy, urzekł mnie biały płaszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze Ci sie podobaja zestawienia. Co do plaszcza to w tym stylu jest tez w Mango :)

      Usuń
  2. Wspaniałe propozycje, a naszyjnik z 3 propozycji mnie zachwycił :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. My spouse and I stumbled over here from a different
    web page and thought I might check things out. I like
    what I see so i am just following you. Look forward to exploring your web page yet again.

    My homepage: Fredric

    OdpowiedzUsuń