sobota, 18 października 2014

Look of the day



Kamizelka futrzana, fur vest - TK Maxx
Sukienka, dress - H&M
Torebka, bag - Zara
Botki, shoes - Contes




Zdjęcia: Grzegorz Gęborys










































Tym razem zdjęcia zostały wykonane w poza miejskiej aurze. Lubię spędzac czas poza miastem. Najlepiej jeśli mogę wybrac się na rower lub długi spacer. To bardzo przyjemny sposób na spędzanie czasu wolnego. 

Co do samej stylizacji: futrzana kamizelka jest moją "miłością od pierwszego wejrzenia". Gdy tylko zobaczyłam ją na wieszaku wiedziałam, że po odstaniu kolejki do kasy od razu będzie moja. I okazało się, że stała się jedną z moich topowych ubrań tego sezonu. Pasuje do eleganckich stylizacji, jak również do tych bardziej sportowych (co zobaczycie w kolejnym looku dnia). Uważam, że kamizelki futrzane wywołują niezastapiony efekt i są niesamowicie przyjemne w noszeniu. Moja kamizelka jest ze sztucznego futra.

Sukienka, którą założyłam jest zrobiona z grubszego materiału. Dlatego znakomicie nadaje się na chłodniejsze dni - nigdy nie byłam i nie będę zwolenniczką cierpienia i nadwyrężania zdrowia dla wyglądu. Uważam, że czarna sukienka z etnicznym wzorem idealnie pasuje do kamizelki - powstaje coś w stylu looków Isabeli Marant. Nie jest to jednak jedyny sposób na łączenie tej sukienki. Można ją również zestawic ze szpilkami i czarną smokingową marynarką - taki outfit nawiązywałby do stylu Kate Moss, która bardzo mnie inspiruje w kwestii mody już od paru dobrych lat.

That time pictures were taken not in Wrocław. I love spending my free time outside the city. The best if I can go cycling or go for a longer walk.

My look of the day consist of fur vest which is my "big love for the first sight". When I first saw it I knew that it have to be mine... It turned out it is one of my top one clothes that season. It goes either with elegant outfit and that more sport ones (you will see it in the next outfit). I think fur vest make an unforgetable effect and they are so comfortable to wear. My fur is not made of real animal.

Dress which I wore is made of thicker material. That's why it is good for cooler days - I would never wear something which could be bad for my health. I think that black dress with ethnic print goes with fur vest which looks like Isabel Marant's looks. That's not the only one way of wearing those dress. I recommend it to wear it with black high heels and black tuxedo jacket which makes look like Kate Mosses. Honestly speaking Kate Moss has been inspiring me since I started to love fashion.

Taj put slike su napravljene van Vroclava. Obožavam kad mogu provesti vreme van grada. Najbolje je kada idem da se vozim biciklom ili da idem na šetnju. 

Moj outfit sastoji se od krznog prsulka koji je moja ''ljubav na prvi pogled''. Kada prvi put primetila sam prsluk znala sam da moram ga kupiti. Ispostavilo se da je jedan od najbitnijih modnih komada u mojoj garderobi ove godine. Ide sa elegantnim stvarima i ide sa stvarima koje su više sportske,  što ćete videti sledeći put. Moje krzno nije napravljenje od životinje, znači da je ekološko.

Haljina koju nosim je napravljena od toplog materijala. Zbog toga mogu nju slobodno nositi kada dani su hladniji - nikada ne nosim stvari koje su loše za zdravlje. Mislim da crna haljina sa etnic printom uklapa se krznom i izgleda kao outfiti Isabel Marant. Istovremeno uklapa se sa štiklama i sa elegantnim crnim jacketom izgledaću kao Kate Moss, koja inspiriše me od nekoliko godina.

XXX







4 komentarze: